19.3.2016

JOSKUS VAIN ON ILOINEN

Tiiättekö sen kun joskus on vain yksinkertaisesti tosi iloinen, ilman mitään suurempaa syytä edes. Tänään on se päivä, heti kun nousin tiesin että nyt on tulossa hyvä päivä ja oon tosi ilosella tuulella joka on ihana tunne! Ehkä siihen joitain syitäkin on sillä kevät on tulossa, niin ihanaa odotan jo että pääsis käyttämään taas kevätvaatteita. Tosin mun pitää löytää uus kevättakki ja se ei tunnu olevan ihan helppo juttu, tuntuu ettei missään oo mitään kivoja tai sit oon vaan liian vaativa...ehkä se vielä tulee vastaan, kuten toivottavasti myös mun valmistujaismekko mitä olen myös koittanut metsästää mutta en ole löytänyt vielä sitä oikeaa. Hassua miten pian se valmistuminen tosissaan jo on, muutama kuukausi eteenpäin ja olen oikeasti sisustussuunnittelija! Tosin se tuottaa myös stressiä, sillä teen juuri parhaillaan tässä jaksossa mun opinnäytetyötä joka on kohteena mitä ihanin ja olen innoissani, mutta aika ahdistaa ja työn määrä, lähinnä kirjallinen tuottaa suurimpia tuskan hetkiä. Haluan myös onnistua täydellisesti ja se onkin ehkä yksi mun suurista ongelmista mistä mun kaikki stressaaminen kaiken suhteen johtuu. Mietin myös liikaa asioita aina, oon kattonut nyt tosi paljon Carrien päiväkirjoja ja taidan olla aika samanlainen kuin Carrie...


Myös muita ilonaiheita tästä päivästä löytyy! Nimittäin tänään mun töitten jälkeen nään mun kaikki ihanat tyttökaverit! Pidetään illalla tyttöjenilta Suvilla ja odotan tosi kovin kaikkien näkemistä ja sitä että saaadaan viettää taas aikaa yhdessä! Mitään ihmeellisiä suunnitelmia ei ole, mutta ei tarvitse ollakkaan kun oon varma että hauskaa on ihan ilman mitään suunnitelmiakaan!


Ihanaa viikonloppua!


-Jenna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti