23.2.2016

Menoa on taas riittänyt ja kaikenlaista on tapahtunut parin viikon aikana. Muutamia vapaapäiviä koulusta on kyllä ollut ja silloin onkin ollut kiva vain kuunnella musiikkia ja olla rauhassa kotona, tehdä itselle ruokaa ja vähän siivota.




Jannika ja Samuli oli pari viikkoa sitten meillä pikku tupareissa viettämässä vain rauhallista iltaa. Myös muita vieraita on riittänyt, vanhempia ja isovanhempia. Mitään oikeen kovin virallisia tupareita ei olla pidetty, mutta kaikki läheiset on kuitenkin käynyt katsastamassa jo asuntomme.



Reilu viikko sitten keskiviikkona lähdimme koulun kanssa Tukholmaan kalustemessuille. Meidän luokka on jo kolme vuotta sinne halunnut ja nyt kun vihdoin olimme kaikki täysi-ikäisiä niin oli lähellä ettemme edes päässeet reissuun mukaan, mutta asiat saatiin selviteltyä ja onneksi pääsimme kauan odotetulle reissulle! Lähdimme Helsingistä iltalaivalla ja aaamulla kun olimme Tukhokman satamassa menimme siitä bussilla messukeskukseen. Messut olivat kyllä antoisat, mutta myös rankat sillä hallit olivat niin isoja ja katseltavaa olisi riittänyt reilusti muutamaksi päiväksi ja meillä oli vain muutama tunti aikaa. Lisäksi mulla oli lämpöä yllätys yllätys taas kun olin reissussa. Messujen jälkeen lähdimme sitten iltapäivällä takaisin kohti Helsingin satamaa. Laivareissu meni rauhallisesti koska mulle nousi kuumetta niin ei jaksanut kauheesti mitään tehdä, mutta tax free kierrettiin muutamaan kertaan ja istuskeltiin baarissa. Kaiken kaikkiaan reissu oli kuitenkin ihan kiva ja onnistunut! 



Muuten onkin aika paljon aikaa mennyt koulussa ja koulun jälkeen oon ollut töissä. Koti kotonakin oon välillä käynyt kyläilemässä ja viimeksi eilen kävimme perheen kanssa syömässä ja sen jälkeen menin Villen kanssa leffaan.


Viime viikon torstaina Nousiaisissa oli lukion wanhojen tanssit ja oli kyllä kauniita prinsessoja! Tällä viikolla mulla on koulusta lomaa! Eilinen tosiaan meni siellä Turussa ja tänään oon vaan ollut kotona. Huomenna menen käymään kotikotona ja torstaina kampaajalla. Loppuviikosta oon myös töissä. Lauantaina Amanda tulee vihdoin meille kylään eli ihan kiva viikko tiedossa!


-Jenna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti