8.10.2015

VIIME VIIKOLLA

 
 Moikka! Mietin vaan että mitäköhän oon tehnyt taas tän viimesen kuukauden kun en oo saanut aikaiseksi kirjoitella. Luultavasti en oikeastaan yhtään mitään. Muutama muotinäytös takana, työssäoppimista, kavereiden ja perheen kanssa oleskelua, lenkkeilyä. Nyt mulla on kauhea into taas kirjotella aktiivisesti blogia sillä kävin tänään ostamassa teitokoneen niin nyt se on tosi helppoa ja vaivatonta! Pitkän tauon jälkeen on aina vähän hankala kirjoittaa mitään kun ei oikein tiedä mitä kertoisi kun paljon on tapahtunut mutta kaikkea ei muista enkä oo viime ajoilta hirveesti kuviakaan ottanut.
Viime viikolla kuitenkin kävin muutaman kerran lenkillä. Lenkeistäkin on hetki aikaa ja se oli oikeastaan tas aika kivaa ja kun ilmatkin oli niin hyvät. Oon nyt jouluun asti ma-pe työssäoppimassa Saaga Nordicissa, Myllyssä. Oon tykännyt kovasti ja oppinut taas paljon uutta. "Töitten" jälkeen on ollut kokouksia, töitä, oon nähnyt kavereita, urheillut, leiponut ja sen sellaista. Melkein joka päivälle on jotain puuhaa riittänyt. Alkuviikosta ei mitään erikoista tapahtunut, mutta perjantaina oltiin Suvin ja Aman kanssa katsomasssa Veeran ilmaisutaido kurssin esitystä, oli tosi kiva ja jäi hyvä fiilis! Illalla mun poikaystävä Henkka tuli meille yöksi. Aamulla mentiin käymään Gigantissa ja sitten suunnattiin heille Saloon. Tehtiin nopsaan ruokaa jonka jälkeen Henkka ja Santeri lähti jäkispeliin. Mä jäin heille oottelemaan kunnes Jannika ja Samuli tuli hakemaan mua ja mentiin kaupan kautta katsomaan poikien peliä. Oli ihan kivaa! Tultiin joskus ysin paikkeille takas ja syötiin tortilloja. Sen jälkeen sitten lähettiin tällä porukalla tsekkaamaan Salon yöelämää. Käytiin Rikalassa ja sen jälkeen mentiin Ipanemaan. Ilta oli mun mielestä ihan kiva ja seura oli ainakin hyvä! Seuraava päivä sit menikin sängynpohjalla kattellessa telkkaria ja lähdin vasta illalla kotiin. Viikonlopusta jäi hyvä fiilis taas!
Eilen mentiin mun ja Henkan töitten jälkeen käymään parissa kaupoissa ja sit tultiin meille yöksi. Henkka lähti vähän yli seittämän töihin ja mä jäin valmistautumaan mun päivään. Saagassa oli melko rento ja rauhallinen päivä. Saaga Nordic on myös instagramissa nimellä @saaga_nordic ja Facebookista löydät nimellä Saaga Nordic sekä myös uuden Kultatalon liikkeen löydät Facebookista nimellä Saaga Kultatalo!
Kun pääsin Saagasta suuntasin nopeasti ostamaan tän tietokoneen jonka jälkeen kurvasin kotiin syömään ja vaihtamaan vaatteet koska piti ehtiä treeneihin. Loppu illan hääräilin tän koneen ääressä j sain sen ja sain sen jopa toimimaan. Eilen oltiin moikkaamassa isovanhempia ja nyt oon just lähössä
Turkuun katsomaan yhtä muotinäytöstä!
 




-Jenna-

2 kommenttia:

  1. Kuulostaa puuhakkaalta, mutta hauskalta kaikki, mitä olet tehnyt :) Ja blogin kirjoittaminen on varmasti mukavampaa upouudella koneella, itsekin haaveilen sellaisesta, mutta kaikki aikanaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha no kyllä tässä on kaikenlaista tullut tehtyä vaiks tuntuu ettei mitään ihmeellistä ookkaan tehnyt..mut on tä uus kone kyl aika paljon kivempi! Mäkin sun blogia aina välillä lueskelen ja se on aika mielenkiintosta koska en ees muista koska me ollaan nähty!!

      Poista