11.6.2015

KIIRETTÄ KIIRETTÄ

Ciao! Huh, mulla on ollut niin kiire joka päivä, että iltasin oon ollut ihan poikki ja tä blogin päivittelykin on jäänyt kokonaan! Mä en oikeen ees tiiä mistä sitä kertois kun on niin paljon kerrottavaa! Voisin kertoo nyt vaan kuulumisia ja jotain yleistä  höpinää ja seuraava postaus vois keskittyä castingeihin..
Ensinnäkin tänään juttelin Suvin kanssa ja olin ihan 100% varma, että on keskiviikko mutta onkin torstai! Mitä ihmettä?? En voi uskoa tätä koska aika on kulunu ihan super nopeesti, oon ollut jo vähän yli viikon täällä. Tä aika on ollut kyllä aika tapahtumarikasta. Alkuvaikeudet alkaa jäädä pikkuhiljaa taaksepäin ja alkaa muodostua arkirutiini. Viime viikonloppu oli kuitenkin kokonaan vapaa joten lauantaina päätettiin nähdä Mirkan kanssa. Tarkoituksena oli mennä lounaalle, mutta päädyimmekin viilentäviin gelatoihin jonka jälkeen kiertelimme vähän kauppoja Duomon lähellä! 


Sunnuntai aamulla päätin lähteä vain kävelemään johonkin suuntaan ja päädyinkin aika kivoille kaduille "kotiseutuni" lähellä. 


Istuskelin yhdessä puistossa ja soittelin kotiin. Kiertelin katuja ja sitten tulin asunnolle. Taisin käydä vielä ruokakaupassa ja sitten vaan hengailin asunnolla.



Mun tarkotus oli kuvata kaunista ilta-aurinkoa eikä tota rumaa roskista..



Täällä Milanossa on aika eri tyyppisiä kaupunginosia. Tä Porta Romana missä mä asun on sellaista keskitasoa ehkä, ihan nättejä rakennuksia ja paljon ihmisiä. Yllä oleva kuva on jostain missä olin castingissa, tämä ei edes näytä kovin surkeelta, mutta eilen tai edellispäivänä kävelin ihan jossain roskaläjöjen keskellä ränsistyneiden talojen välissä missä ei ollut lähes lainkaan ihmisiä. Eilen sitten olin Alexander McQueenin castingissa joka oli tosi hienolla seudulla, isoja moderneja rakennuksia ja bisnesmiehiä/ naisia ympäriinsä. 


Mulla on ollut nyt aika usein 5 castingia päivässä vaikka alunperin olis pitänyt olla vaikka vaan kaksi..nyt oon alkanu pikkuhiljaa jo ymmärtämään näitä metroja ja ratikoita. Vitsi mä muuten vihaan busseja jotka on ihan täynnä!! Edellispäivänä olin menossa bussilla yhteen castingiin ja mun pysäkin kohdalla en päässyt ulos bussista! Jäin oikeesti loukkuun sinne ihmisten sekaan vaikka kuinka koitin tunkea! Seuraavalle pysäkille oli pitkä matka ja sitten mun piti vaihtaa bussia ja mennä sinne pysäkille minkä missasin, ehtisin kuitenkin onneksi juuri ajoissa castingiin! Edellispäivä oli muutenkin tosi jännittävä! Castingit meni tosi hyvin ja pääsin kokeilemaan muutamia asuja. Illalla tapasin 5 ihanaa suomalaista tyttöä! Tapasin Mirkan sekä Reetan joka on myös Modelpointilla, vihdoin pääsin tutustumaan tähän ihanaan tyttöön mistä oon kuullut niin paljon juttua! Sitten tapasin myös Mallikoulu -ohjelmassa olleet Mayan ja Eveliinan jotka ovat nyt myös aloittaneet työskentelyn täällä Milanossa! Suuntasimme sushibuffettiin syömään ja sen jälkeen vielä gelatot! Kyllä meinas vaatteet revetä! Ilta oli tosi kiva ja tytöt oli kaikki tosi mukavia. Niin kiva että meitä on täällä nyt niin monta! Eilen näin Eveliinan myös castingissa ja tänään näin kaksi turkulaista mallia yhdessä castingissa!


Tänään mulla oli 9.15 ensimmäinen casting ja nyt odottelen lähtöä toiseen joka alkaa 14.30. Toivon että vika olisi nopea ja pääsisin asunnolle valmistamaan ekaa kertaa ihan oikeaa ruokaa! Oon syönyt nyt vaan salaatteja ja hedelmiä lähinnä mutta tänään aattelin koittaa risottoa! Tosiaan meillä on se pienoinen astiaongelma täällä mutta nyt voin ainakin syödä jo haarukalla ja veitsellä koska eilen ostin kertsikoita. Vähän on kyllä helpompaa kuin lusikalla ja veitsellä! Viikonloppuna ehkä voisin kirjoittaa jonkun postauksen taas, palaillaan!


-Jenna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti