27.5.2015

ÄRSYTTÄVÄÄ

lentojuttujen varmistelua/ pakkailua pikkuhiljaa/ viimeisiä koulujuttuja/ viimeisiä menoja

Katottiin yks päivä kaikki vaatteet valmiiksi äitin kanssa ja tänään hain jo matkalaukunkin mun huoneeseen. Tänään oon myös katsellut kaikkia lentoon liittyviä juttuja valmiiksi. Tänään ja eilen mulla oli koulusta vapaata ja huomenna on viimeinen palautus, perjantaina vielä juhla. 2 päivää koulua ja 8 päivää matkaan. Vielä on paljon tekemistä ja menoa..kaikki sukulaiset haluaa nähdä vielä 100 kertaa ennen kuin lähen ja aikaa ei kauheesti oo. Toki mäkin haluun nähdä heidät, mutta eniten haluisin nyt nähdä kavereita joita en muutenkaan niin paljon näe. Aman näin eilen pikasesti Suvilla, mutta sitä ennen nähtiin viime torstaina. sunnuntaina olisi tarkotus pitää pieni piknik tyttöjen kanssa. Sunnuntai taitaa ollakkin ainut päivä kun nään ketään kavereita..olisin kyllä halunnut nähdä vielä enemmän kun tän yhden kerran. Lauantaiksi mulla ei oo mitään suunnitelmia...kaverit menee Suville viettämään päättäreitä mut mun pitää olla kotona. Maanantaina mulla on vielä rokotus ja pitää käydä pankissa. Muutamia hankintoja olisi vielä listassa, mutta en tiiä koska nekään ehdin hakemaan. Tänään ja huomenna sukulaisten luona käymistä ja jossain välissä pitäisi ehtiä mammakin näkemään ja olemaan kai kotonakin. Lenkillekkään en le missään välissä päässyt tai muutakaan liikuntaa en oo harrastanut ja se on _tosi_ ärsyttävää! Tänään toivottavasti ehin kuitenkin edes pienelle lenkille. Ruokailutkaan ei oo ollu terveellisiä eikä säännöllisiä ja herkkuja on vedelty kaksin käsin ja joka puolelta joku tarjoilee koko ajan lisää ja sitten vain syö kun ei kehtaa kieltäytyä tai vaan ärsyttää ja syö sen takia. Alkaa muutenkin ärsyttää kaikkien kyselyt ja kauheet hössötykset tästä matkasta ja kun joku on koko ajan mun kimpussa. Miksi en vain saa olla rauhassa ja tehä mitä mua huvittaa..Nyt meen syömään välipalaa ja sen jälkeen haen Villen koulusta. Palaillaan varmaan vielä ennen lähtöä!



-Jenna-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti