1.2.2015

ULKOASU MUUTOKSIA

No niin! Vihdoinkin...mun blogissa on kiva banneri missä on kuvia! Väsäilin eilen ja tänään kaikenlaisia eri vaihtoehtoja ja muutamaa eriä kokeilin, mutta loppujen lopuksi päädyin tuohon. Oon jo kauan haaveillut kivasta bannerista ja nyt jotenkin tuli sellanen, että oon ihan kyllästynyt siihen pelkkään tekstibannerii joten päätin tehdä muutoksen asiaan. Oon oikeastaan enemmän kuin tyytyväinen muutokseen. Mitä mieltä te olette?

Tässä nyt pari kuvaa muutamista vaihtoehdoista mitä mulla oli:




Pyörittelin noita muutamia kuvia ja sitten syntyi loppullinen versio. Muutin myös suosittujen tekstien ja blogiarkiston paikkoja sekä säätelin vähän leveyksiä. Ja jos haluat liittyä lukijaksi niin ihan sivun alareunasta löytyy palkki. Nyt tuntuu siltä, että on taas kauhea into ja energiaa panostaa tän blogin ylläpitämiseen!

Eilenhän mä huokailin vielä sitä päivänvalon puutetta, mutta tänään ilokseni ikkunoista tulvi valoa ja olenkin tänään kuvannut huone -postausta varten! Siitä siis lähiaikoina postaus tulossa ;)




-Jenna-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti