2.2.2015

MY ROOM

Nyt pitkään lupailemani huone postaus!
Asumme siis vanhassa rintamamiestalossa ja esim ovi on alkuperäinen. Lattiaa ja tapettia en ole saanut itse valita vaan ne on laitettu silloin kun remontoimme talon 12 vuotta sitten! Suurin osa kalusteista on ikeasta koska ne on miellyttänyt mun silmää ja ne ovat olleet myös edullisia. Värimaailma on vuosien varrella muuttunut aika paljon, mutta pari vuotta on ollut aika vaaleaa ja maanläheistä ja siitä mä pidän edelleen. Tykkään yhdistellä vähän uutta ja modernimpaa vanhoihin yksityiskohtiin. Nyt mun huone alkaa vihdoin olla aikalailla valmis, kirjoitus/kauneuspöydältä puuttuu vielä valaisin, mutta sekin olisi tarkoitus hankkia tässä lähiaikoina.







Olen maalannut vanhan puukorin joka toimii nyt lehti korina ja myös tikkaat ole maalannut, molemmat on löytöjä vintiltä.




Vähän aikaa sitten vihdoinkin laitettiin nuo taulutkin seinään iskän kanssa.







Mun mielestä tä ikean pöytä ja säilytyslokerot on tosi kivat ja kätevät. Kaikki pienemmätkin tavarat saa melko siististi tuonne piiloon ja ne on helppo löytää.






Myös tuo lednauha me laitettiin jokin aika sitten iskän kanssa mun vaatekaappiin. Olin jo pitkään ihastellut tuollaista.
















Sellainen on mun huone, mitä piditte? :)






-Jenna-




1 kommentti: