8.1.2015

JOULULOMA / 14

Nyt on lomat vietetty ja palattu taas arkeen tyhmää. Aattelin tehdä pienen postauksen siitä, että mitä mä tein lomalla!
Sen voin ainakin kertoa, että on tullut syötyä paljon, niin jouluruokia kuin herkkujakin mutta nyt oon palannut taas vähän terveellisempään ruokavalioon :D


On ollut tosi ihanaa että on löytynyt paljon aikaa Elmallekkin kun ei arkena niin paljon ehdi sen kanssa olemaan ja leikkimään.





Oon jopa ulkoillut vähän, ennen kuin loma loppui kävin Annan kanssa lenkilläkin!


Oon viettänyt aikaa Aman kanssa ja ollaan oltu yötä toistemme luona.


Shoppaillut. Kurja juttu että pitää lähteä vielä shoppailemaan kun en ole päässyt tuhlaamaan lahjakortteja ;) Tossa mulla on muuten päällä se t-paita joka jäi joululahja-postauksesta uupumaan!
 

Viettänyt jopa aikaa Villen kanssa joka on aika harvinaista mutta on ollut itseasiassa tosi kivaa! Muutenkin oon ollut mielestäni aika paljon kotona :)




Uusi Vuosi vierähti kaveriporukan kanssa. Menimme neljän aikoihin Henkalle ja pojat pelasi gta:ta ja no tytöt vaan istuskeli kyllästyneenä...sen jälkeen me syötiin ja olikin tosi hyvät ruoat! Tonnikalasalaattia, vihersalaattia, caesarsalaattia ja lisäksi lohta. Syömisen jälkeen laulettiin jonkun aikaa sing staria ja sitten siirryttiinkin ulos katselemaan raketteja. Rakettien jälkeen pelattiin emännät vastaan isännät ja syötiin vähän herkkuja. Ama, Veera ja me lähdettiin yheltä kotiin ja mä menin Amalle yöksi.


Tosi hämmästyttävää! Oon liikuskellut joululoman aikana ilman meikkiä varmaan enemmän kuin koskaan ennen oon jopa melkeen ylpee ittestäni!


Tiistaina käytiin katsomassa Pappaa ja Sirpaa minkä jälkeen mentiin myllyyn ostamaan Villelle toppahousuja...katselin sunnuntaina stadiumissa yhtä juoksutakkia mutta en ottanut sitä ja se jäi vähän harmittamaan joten sain sitten tällä reissulla sellaisen! Shoppailuiden jälkeen menimme syömään Rico Bariin! Mulla oli vähän paniikkii päättää, että mitä söisin ja valitsin aika nopeesti lehtipihvin tikkuperunoilla mutta se oli kyllä tosi hyvä valinta!

Olin mä lomalla myös kahtena päivänä töissä ja sukuloitua tuli myös jonkun verran.

Joululoma oli tosi mukava mutta meni myös nopeasti!



-Jenna-






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti