1.1.2015

GIFTS

Eli kuten jo sanoinkin niin tänä vuonna joka ikinen lahja oli tosi mieluinen! :)


Olin niin yllättynyt ja super iloinen kun paketista paljastui Victoria's secretin tuoksu mitä en osannut yhtään odottaa, mutta se tuoksuu ihanalta! Toivoin myös vähän jälkikäteen tuota Lauren Conradin style -kirjaa mutta oli kiva että sain sen. Olen lukenut sitä jonkun verran ja minusta se on todella mielenkiintoinen ja hyvin kirjoitettu ja olen mä jotain vinkkejäkin saanut :)


Olin ihastellut tuota korua Glitterissä ennen joulua ja olin niin iloinen kun sain sen ja se on päässytkin jo pariin otteseen käytttöön.


Mulla on ennestään kaksi Race Marinen hupparia ja olen tykännyt niistä todella paljon joten toivoin lahjaksi uutta hupparia ja myös housut tällä kertaa. Jouluaatosta lähtien tuo kaksikko onkin löytynyt melkein joka päivä mun päältä, nyttekkin ne on päällä ja on kyllä tosi ihanat ja hyvälaatuiset, housuihin ei tule lähes ollenkaan polvipusseja joka on iso plussa!


Sain Annalta, Annilta ja Amalta lahjaksi Body Shopin pakkauksen jossa oli vartalovoide, suihkugeeli ja huulikiilto. Ne tuoksuu ihan älyttömän hyviltä ja oon ihan rakastunut tohon huulikiiltoon!


Taas tänäkin vuonna sain lahjakortteja joita toivoinkin, ne on musta tosi kivoja kun voi ostaa jotain sellaista mistä oikeasti tykkää ja ei kulu sitten niin paljon rahaakaan kun noista saa vähän avustusta :) Sain lahjakortin Kultajouseen, Gina Tricotiin, H&M:lle, Vilaan ja Glitteriin.


Musta tällaset lahjapakkaukset on jotenkin tosi kivoja ja tuo tuoksu on ihana ja muutenkin tykkään noista Doven tuotteista :)


Oi! Marc Jacobs Daisy Dream -hajuvesi! Yks mun suurimmista toiveista tänä vuonna ja sain sen, se on tosi hyvän tuoksuista mut säästelen sitä erikoistilaisuuksiin ettei se vaan loppuisi :D Toinen iso yllätys oli tuo Dieselin Loverdose Tattoo -hajuvesi joka sekin tuoksuu tosi hyvältä! Olin toivonut ainoastaan Daisy Dreamia, mutta  sain sen lisäksi kaksi muutakin tuoksua joista olin todellakin yllättynyt mutta ilahtunut, olenkin kokeillut nytten noita kaikkia tässä loman aikana ja tykkään!!


Sing Staria toivoin myös ja sitä onkin nyt lomalla lauleskeltu ahkerasti! Kynsilakkoja sekä karkkia, niitä tulee melkein aina :)


Sain myös vaatteita ja osuivat kyllä nappiin! Katselin Ginassa tuollaista pörröistä lämmintä paitaa, mutta ei ollut kokoa joten se jäi ostamatta mutta sainkin juuri oikean kokoisen lahjaksi :) Sain harmaan peplumhelmaisen hupparin joka näyttää kuvassa hameelta ja olin yllättynyt miten kivalta se näytti päällä! Kiva rento ja löysä T-paita jolle tulee myös varmasti käyttöä. Sitten sain säärystimet ja tuollaiset hanskat missä on kärjet auki, kätevät kun voi käyttää puhelinta ulkonakin ;) Ja nyt tajusin just että yks T-paita puuttuu kuvasta koska se on ollut jo käytössä...


Olin kokeillut tällaista karvatakkia mustana mutta en raaskinut ostaa sitä koska se oli hieman liian kallis, mutta olin enemmän kuin tyytyväinen kun sain sen hempeän roosan värisenä sillä ostin yhden toisenlaisen pörrötakin joka on musta.
Teen jossain kohtaa postauksen jossa näkyy lahjaksi saamia vaatteita ja koruja yms päällä ja ehkä se harmaa t-paitakin näkyy jossain kohtaa täällä ;)

Mitäs piditte mun joululahjoista? :)



-Jenna-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti