30.1.2015

30/01/2015

Taas tä blogi on vähän unohtunut. Mulla on ollut jotenkin kauhea kiire koko ajan, olen suhannut lähinnä koulun ja kodin väliä. Koulujuttujen parissa onkin vierähtänyt jonkun verran aikaa ja olen ollut aika väsynyt. Tän viikon tiistaina aloitin vihdoin autokoulun, jännää! Mulla on nyt tiistaisin ja torstaisin teoriatunnit joka tarkoittaa sitä, että tiistait on ihan täynnä. Ensin koulu, sitten autokoulu ja vielä treenit ja välillä on keskiviikkoisin ja lauantaisin töitäkin. En oo nyt nähny Amaakaan kun treeneissä koska koeviikko on parhaillaan käynnissä, mutta toivottavasti ensi viikolla taas nähtäisiin!





Järkyttävän suhmuraisia nä kuvat!!

Mulla on taas ihan hirmu kipeä olo...tylsää. Mun on pitänyt tehdä sitä huonepostaustakin jo ties kuinka kauan, mutta nyt oon lähinnä odotellut luonnonvaloa viime aikoina, että saisin kivat kuvat, mutta tuntuu siltä että sitä saan odottaa vielä aika kauan. Postausideatkin on jotenkin ihan loppu kun on vaan koulua, töitä, laiskottelua ja muita menoja, ei siis mitään mielenkiintoista. Tajusin just että huomenna on vika tammikuuta eli olisi kuukauden suosikit -postauksen aika! Toivottavasti viikonloppuna saisin aikaiseksi joitakin postauksia! Viikonlopuksi mulla on suunnitelmissa vain töitä ja treenit jos en nyt tule kipeäksi.


Pieniä piristyksiä arjen keskellä.

Viettäkäähän mukava viikonloppu!



-Jenna-



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti