27.10.2014

SAM AND SALLYS 20V

Moi!

Vihdoinkin vähän jotain uutta ja erilaista postausta, joka onkin mulle erittäin mieleinen aihe! Pääsin siis 25.10. Sam and Sally's -kampaamon näytökseen. Kampaamo täytti 20 vuotta ja halusi järjestää asiakkaille ja yhteistyökumppaneille kiitokseksi illan, jossa oli muotinäyös, tanssiesitys, musiikkia ja hyvää ruokaa :)
Mua pyydettiin kyseiseen tapahtumaan hiusmalliksi, se oli mun ihka ensimmäinen näytös ja oon ihan tyytyväinen suoritukseeni :)
Aamu lähti käyntiin vähän ennen 7, kun herätyskello soi (ihanaa, että sai nukkua pidempään kun kouluaamusin). Aamupesun jälkeen söin aamupalaksi puuroa ja banaania. Sen jälkeen piti vaihtaa vaatteet ja päätin vasta aamulla kumman paidan laitan, koska illalla en osaanut tehdä päätöstä x) Mulla oli pällä perus mustat farkut, musta läpikuultava kauluspaita ja hopeiset korut. Olin pakannut edellisenä iltana melkein kaiken jo mukaan joten aamutoimien jälkeen nappasin vaan hammasharjan ja hiusharjan yms mukaan. Aamua nopeutti melko paljon se ettei tarvinnut, saanut meikata.
Vähän ennen 8 lähin kotoa ja 9 aikaan lähti Onni-bussi Turusta. Meitä tuli turusta 6 tyttöä ja Helsingistä 2. Muutaman tiesin jo ennestään, mutta muihin tutustui kyllä helposti :)
Saavuttiin 11 aikoihin Helsinkiin ja koitettiin suunnistaa kampaajalle. Pienien etsintöjen ja ratikkamatkan jälkeen vihdoin löydettiin oikeaan paikkaan. 


Kampaajalla odoteltiin hetki ja saatiin hyvää ruokaa. Sitten se kaikki oikeestaan alko! Pääsin kampaajan tuoliin, suojaviitta päälle ja sit se oli menoa. Kampaus laitettiin niin tiukkaan et aluks tuntus et kaikki hiukset irtoo ja se sattus aikast paljon mut kyl siihen sit tottus. Tuuperausta, kiharrusta, hiuspuuteria, hengettömiä, lakkaa...puuterit ja lakat vaan leijali mun ympärillä kun kampaaja laitteli mun hiuksia. Yllättävän nopeesti kampaus tulikin valmiiks. Teen erikseen vielä postauksen mun kampauksesta :)


Sen jälkeen ooteltiin aika kauan et kaikki oli valmiita ja kyyti saapuis. Juteltiin vaan tyttöjen kanssa ja sit jossain kohtaa päästiin autoon, joka vei meijät teatteriin missä oli itse tapahtuma.


Lavan takaa...se oli tosi tosi pieni tila, kauheet johtohässäkät ja ihan älyttömän kuuma. Tuossa samassa tilassa ootteli ennen näytöstä omaa vuoroaan, ammattimallit (minäkin), iltapukumallit, häämallit, miesmallit, yli 40-vuotiaat naismallit ja tanssiryhmä eli porukkaa oli tosi paljon.




Tässä näkyy missä me sitten käveltiin. Mun esim. piti mennä ensin noi korkeat rappuset ylös, kävellä tuolla parvella ja sitten alas rappusiin aloitukseen. Sitten lavalta rappuset alas ja eteen josta taas rappuset ylös :D Mutta oon helpottunu että vaatteita ei tarvinnut vaihtaa ja koreografia oli helppo :)


Veera meikissä, meille oli sanottu että saadaan meikki mut jossain kohtaa oli vähän epävarmaa et saadaanko me meikkiä vai pitääkö meikata ite, mut onneks sit saatiin meikki! Muutama erilainen meikkityyli oli, mulla oli alaluomessa sininen rajaus, yläripsissä vähän ripsaria ja kevyt pohja.



Ida ja minä, nähtiin ekaa kertaa, mut tultiin hyvin juttuun ja Ida oli tosi mukava :)



Tykkäsin mun kampauksesta ja asukin oli ihan hauska, värit sopis tosi hyvin mun ihon ja hiuksien väriin :)
Näytöksen jälkeen me ammattimallit tarjoiltiin alkupaloja. Oli vähän vaikee muistaa aluks niitten nimiä, kun ne sanottiin niin nopeasti ja ne oli vähän vaikeita esim. tatti maa-artisokkatartaletti ja kanainkiväärikremeletti (tai joku sellanen XD)
Kun alkupalat oli tarjoiltu me lähinnä hengailtiin vieraiden joukossa ja takatiloissa. Vähän ennen lähtöä me vaihdettiin vaatteet. Mulla kävi hyvä tuuri koska mitään ei kadonnut, mut sukkia oli katoillut ja jopa yhden tytön kengät...meil meinas tulla vähän kiire bussiin mut loppujen lopuks me ehittiin hyvin. Bussimatka meni aika rauhallisesti ja väsyneesti. Kotona olin vähän ennen puol 12. Äiti avas illal mun kampauksen koska se oli niin kireellä et pää sattus ihan kauheesti. 
Seuraavana aamuna oli herätys vähän yli 8 ja sillon kyl väsytti. Illalla nukuin viel pikku iltaunet ennen nukkumaan menoa :D
Oli ihan mahtava päivä ja nyt oottelen innolla jos tulisi lisää keikkaa jossain kohtaa. Meil oli ihan huippuporukka ja kaikki meni hienosti. Kiitos kaikille! <3
Nyt ihan kohta suuntaankin taas mallikouluun!


-Jenna-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti