29.10.2014

SAM AND SALLYS 20V, KAMPAUS

Nyt tulin tekemään postauksen siitä lauantain kampauksesta niin ku lupasinkin :)

En oo ihan varma miten tä tehtiin koska puolet ajasta kaikki hiukset oli mun silmillä nii etten nähny yhtikäs mitää mut koitan nyt jotain kertoo :D



Eka laitettiin tosi tiukka ponnari tonne alas ja se luultavasti tupeerattiin ja kiinnitettiin hengettömillä. 


Tohon korkeimpaan kohtaan laitettiin valkki jonka ympärille hiukset tupeerattiin ja kiinnitettiin tasaisesti hengettömillä.


Sivuille jääneet vähäiset hiukset kiharrettiin.


Hiusten etuosaa tupeerattiin muistaakseni vähän ja aseteltiin nätisti. Kiinnitys tuli valkin juureen hengettömillä.

Lakkaa ja hiuspuuteria yms aineita laitettiin toooosi paljon, lakka maistus koko aamun suussa :D


Idalla ja Veeralla oli tällaset kampaukset. Letti alhaalta ylös ja loput hiukset aseteltiin valkin ympärille. Mä olin itse asiassa ihan tyytyväinen mun kampaukseen, koska musta se sopi hyvin mulle ja sain kauheesti kehuja miten kiva se oli, myös vaatteet sopi hyvin kampaukseen :)


Hiusvalkki, 54kpl hengettömiä, 2kpl tollasia kuminauhoja + hirvee määrä lakkaa ja hiuspuuteria yms. tupeerauksen kera, niistä syntys mun kampaus. Illalla viel ennen nukkumaan menoa avattiin äitin kanssa mun kampaus, koska pää sattus niin paljon kun oli ollut koko päivän hiukset niin tiukasti kiinni. Sattus aika paljon ku noi kaikki otettiin pois ja sil takkupörrökasal ei pystyny tekee yhtään mitään. Seuraavana päivänä laitoin hiukset vaan puoliponnarille, kun menin messuille ja treeneihin. Illalla sit vaan avasin hiukset ja pesin ne hyvin ja laitoin superpaljon hoitoainetta, se autto!


Seuraavaks onkin tulossa postaus Osaava nainen -messuilta, ehkä jopa huomenna koska oon taas kuumeessa ni on aikaa kirjotella. Hauskaa viikkoa :)


-Jenna-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti