10.10.2014

MUN ARKI

Moikka! Nyt aattelin, että voisin vähän näyttää millasta mun arki on ja täs se nyt tulee!
    Mulla on tällä hetkellä suht kiireinen aikataulu lähinnä koulun ja harrastusten takia. Opiskelen siis Salon Seudun Ammattiopistossa sisustussuunnittelua, tässä linkki kyseiseen alaan :) Matkaa kertyy jonkun verran täältä Turusta päin joten päivät venyy usein suht pitkiksi ja välillä tulee kyl sellasii päivii ettei yhtään jaksais lähtee ja koko koulu ärsyttää, mut toista vuotta nyt jo opiskelen ja oon kyllä tykännyt :)
    Aamulla mulla on herätys yleensä 5 ja puol 7 välillä, sit laitan itteni valmiiks...syön, pesen hampaat ja hoidan ihon, sit puen ja meikkaan (täs kohtaa on aina jo ihan kauhee kiire) sit en ehikkään enää tekee hiuksil muuta ku harjaamaan ne ja sit juoksen eteiseen pukemaan, sen jälkeen kiidän skootterilla bussille. 


Bussilta kävelen rautatieasemalle, 1/2 h junassa ja sit kävelen koululle ja tunnit alkaa. Siel sit lähinnä vaan istuskelen ja odotan et ois ruokailun aika. Sit taas tunnilla kunnes koulu loppuu...junaan, äiti tai iskä hakee ja sit kotiin, kello on yleensä puol 5 tai puol 6 ku oon kotona.


Maanantaisin mulla on aina koulun jälkeen mallikoulu ja sillon oon yleensä aikasintaan klo 20 kotona. Maanantait on aina tosi pitkii päivii (lähen n.6.45 ja tuun 20-20.30) mut mua ei oikeestaan yhtään haittaa se, koska must maanantait on just parhait päivii mallikoulun ansiosta, siel on aina niin kivaa!!

Kampausoppitunnilla
Tiistaisin ja sunnuntaisin mulla on aina treenit. Ne on myös viikon kohokohtia, ootan aina tosi paljon et pääsen treeneihin koska siel näkee kavereita ja on kivaa (ellei lyö jalkaa rautatankoihin...). Tiistaisin mä tuun kotiin syön, vaihdan vaatteet, laitan hiukset ja pakkaan, sit onkin jo lähtö treeneihin! Noin 10min autossa ja sit ollaankin jo perillä. Hetki odottelua et edellisten treenit loppuu, vaihdetaan vähän kuulumisia. Toisten treenit on loppu, moikkaillaan ohjaajat, viritellään musat ja sit alkaa treenit. Alkulämppä jonka jälkeen venyttely ja sit loppu aika mennään yleensä esitystä läpi. Treenien jälkeen tuun kotiin, käyn suihkussa, syön (taas) ja sit meenkin jo nukkumaan.

Keskiviikkosin mulla on välillä töitä, mut jos on vapaata ni nään yleensä Amaa <3
Torstait on vapaata mut sillonkin oon yleensä vast puol 5 tai puol 6 jälkeen kotona. Sillon nään kavereita jos jaksan ja jollekkin vaan sopii. Ennen oon käyny paljon useemmin lenkilläkin mut nyt ei oo kauheesti aikaa eikä oikeen huvita lähtee tonne sateeseen ja pilkkopimeeseen...
Perjantaina nään useesti kavereita ja viikonloppu alkaa, ihanaa! Lauantaina mul on ollu viime aikoina jonkun verran töitä mut onneks sillon ehtii tekee kaikkee muutakin. Sununtaina ei sit muuta ookkaan ku treenit :)
Tä ei ehkä kuulosta kauheen kiireiseltä tai raskaalta mut sitä se on. Oon aika väsyny ku herään aikasin ja sit pitkät päivät koulussa. Sit tulee aina jotain muuta menoa ja niihinkin sit menee aikaa. Täl hetkel toivoisin et mul olis ehkä vähän enemmän aikaa et ehtis tekemään enemmän ja viettämään aikaa kavereitten kanssa, oon nähny ihan liian vähän kavereita :(


Oot parasta mun elämässä! <3
  Sellaista on mun perus arki! :)
Hyvää syyslomaa kaikille!


-Jenna-






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti