24.7.2014

SUMMER

Moi! Nyt on ollut taas sen verran taukoa kirjottelusta et aattelin tehä postauksen mun kesästä kuvakollaaseina :)
    Mun kesä on menny mukavasti perheen ja kavereitten seurassa. En mitään kovin ihmeellistä oo tehny, ollu vaan kotona ja kuvaillu Aman kans ja uinu vaan lähinnä :)
    Helatorstaina olin tosiaan Veeran kanssa Helsingissä shoppailemassa, mut en löytänyt kuin yhen urheilutopin...


Starbucks oli koko reissun kohokohta ja helpotus, sillä olin tosi nuhanen ja loppujen lopuksi makasinki sit pitkään kuumeessa ja nyt mulla on taas nuha :( Elokuvissa oon käyny loman aikan kaks kertaa, Lomapainajainen -elokuva tuli katsottua ja ihan hauska se oli. Viime viikonloppuna olin Amandan ja Veeran kanssa kattomassa The fault in our star, se oli ihan sairaan hyvä mut silti ihan kauhee, en oo ikinä ennen itkeny missään leffassa, mut tos itkin yli puolet, myt suosittelen todellakin! :)


Oon ollu koko kesän Aman kans, on ollu kyl tosi ihana kesä! Ollaan käyty jonkun verran kuvailemassa ja sit ihan vaan oleskeltu :)


Haha, kokeiltiin Aman kans tällasiikin, jos ei muuta ni ainakin tuli naurettuu tosi paljon ja puolet kuvist oli sellasii et oltii just kaatumas tai maattii maas, ei ollu helppoo x)




Täs jotai kuvailuja loman varrelta :)
Jos jotain muuten kiinnostaa ni mut löytää instagramista nimellä jennaeveliina sitä päivittelen suht usein :)


Turussakin on tultu käytyä jonkun verran, shoppailemas, syömäs, leffas, salilla ja jokilaivallekkin pääsin :)


Naantalissa on tullu käytyä kahteen otteeseen, eilen olin Annan ja Annin kans syömässä ja kiertelemässä :)


             I miss you and love you A <3



                   Enjoy little things.
Aattelin et voisin tehdä seuraavan postauksen viimeaikasista shoppailuista ja sit jossain kohtaa ehkä mun huoneestakin joku pieni sisustuspostaus :)

                  -Jenna-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti